Even the best fall down sometimes.

Sex and the City 2 är verkligen att rekommendera! Älskar verkligen SATC alltså. Grymt bra! Såg den på bio ikväll med Karin och Clara. Innan det bjöds det på grillade bananer + glass hemma hos dom. Idag har jag umgåtts med Emma efter att ha fått sova ut ordentligt! Vi åt en stor skål glass och chokladsås också! Så det blev en hel del glass idag... Dessutom bjöds det på goomiddag här hemma som jag och mamma gjorde, pasta carbonara. MUMS.

Imorgon ska jag sova ut, och sen får vi se vad som händer. Hoppas på övningskörning iaf. Känns som att det är nåt inplanerat imorgon, men vi får väl hoppas på att jag har fel känsla.

Nu ska jag snart sova, men innan dess väntar ett eller två avsnitt SATC♥. Nattti!

En bild från badet igår!, och sen favvislåten just nu.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0