Hey, everything will be alright.

Okej. Nu har jag gjort om bloggen. Tillfälligt? Det får vi se.

Är ledig idag, grymt skönt! I lördags blev det Storuman med Emma, Karin och Clara, det var riktigt skoj! Träffade massa folk. Slutade kanske inte som jag hoppats på. Jag lyckas ju alltid förstöra på nåt sätt. Men det ordnade sig senare.

Idag ska jag njuta av ledigheten, trots att jag väcktes i morse av ett ihärdigt ringande. Brukar vanligtvis inte orka svara när det ringer på hemtelefonen då jag är ensam hemma, för det är alltid nån telefonförsäljare eller någon som letar efter pappa eller mamma. Vaknade först kring 8 någon gång då det ringde. Höll för öronen och somnade om. Sen ringde det igen och jag klev upp, såg ett nummer jag inte kände igen och la mig igen. Kvart i 10 ringer det igen. Jag ligger kvar och väntar på att det ska bli tyst, men när det fortsätter ringa klev jag upp. Utanför huset står min chef. Trodde först jag försovit mig, men sen visar det sig att hon bara letade efter nyckeln till ett skåp på kaffestugan eftersom jag och Emma inte jobbar idag. Kom på att jag hade gömt den uppe på kylskåpet för att Emma skulle hitta den, men sen så glömde jag bara bort den..... Har varit klarvaken sen dess iaf.

Får se vad som händer idag. Badade ju i grannarnas pool igår, och hade tänkt dra till Stamsjön idag, men det kanske får bli imorgon eftersom det är mulet..

Och sen en sak till, inget mera Pusskram, det är så drygt... Haha.

one step forward, two steps back

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0