I'm just gonna move on with my life.

Nyss tagit en skön dusch! Träningen var tydligen inställd(?), så jag och Carita drog några varv på löpbanan istället. Sen for jag till Emma, vi kollade på kläder på H&M, vilket resulterade i att jag beställde..... Haha ja. Bilder längre ner. Sen cyklade vi, mötte upp Lisa och cyklade till Nalkas. Madde och Johan kom och vi badade, sjukt skönt. Badade ett bra tag, sen cyklade vi hem igen. Mys! Pratade också lite med Emma innan vi skiljdes. Det finns så mycket som man bara vill ändra på..

The path that I'm walking, I must go alone. I must take the baby steps till I'm full grown. Fairytales don't always have a happy ending, do they? It's time to be a big girl now, and big girls don't cry.



Nu ska jag se slutet på Grease, sen lägga mig i sängen och se Sex and the City innan sovtajm. Natti.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0