I'm just gonna take a minute and let it ride.

Jag har nyss vaknat, eftersom Emma ringde och väckte mig... Haha. Idag ska jag hinna träna, åka båt, övningsköra och förhoppningsvis steka lite. Har inget annat för mig, får dock se vad som händer ikväll, ska iaf försöka göra bort allt innan middan så jag har kvällen öppen.

Idag är min sista lediga dag innan marknan och allt skoj. Jobbar måndag, tisdag, onsdag. Sen blir det sekretariatet på folkrace på torsdagen, på torsdagkväll kl. 20-24 blir det jobb på ungdomscampingen. Sen jobbar jag fredag och lördag på marknan kl. 10-17. Söndag är jag ledig och då ska jag alltså hinna se allt på marknan, plus åka alla karuseller osv. Sen på måndag-onsdag väntar jobb igen.. Ledig tordag och fredag, sen jobb lördag och söndag. Efter det är sommarjobbet på kaffestugan över, och då har jag sommarlov tills skolan börjar. Tiden går så sjukt jävla fort!

Nu kom iaf mamma nyss hem, så nu blir det lunch som pappa gjort. Förvånade? Samma här! Ska iaf försöka ta några sommarbilder under båtturen med pappas Buster.

Pusshej.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0