Love, oh, love, I got to tell you how I feel about you.

Är glad att jag inte stressköpte telefonen jag kollat på.. Blir mer och mer osäker. Dessutom har jag insett att jag inte hittar någon annan telefon jag vill ha heller...och sen har jag inte råd att köpa en ny telefon just nu. Och studiebidraget verkar ju ha rymt? GAAAAH. Det här är nog ungefär det värsta som kan hända, eftersom min telefon snart går av. Igårkväll lossnade överdelen nästan, så nu har jag varit tvungen att tejpa ihop den för att den inte ska lossna. Och sen måste jag ha en hårsnodd runt den så att allt håller ihop. Ångrar att jag inte varit mer försiktig med den. Den dagen jag köper en ny telefon blir jag försiktiga Therese. Tills dess får vi hoppas att min telefon håller ihop, för än så länge har den inte slockat!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0