This is how you remind me of what I really am.

Bilder från igårkväll kommer längre ner.

Har jobbat idag. Jag och Emma har varit rädda för spöket, och sen bakat, sålt fika och diskat som vanligt. Dessutom kom Anna, Karin och Clara och fikade, och det va ju trevligt.

Har nyss käkat middag med pappa som jag gjorde. Eller..mamma hade redan gjort köttet, så det var bara att värma upp, sen så gjorde jag strips, som jag nästan lyckades bränna helt. Dom var inte långt ifrån iaf... Ska snart packa badkläder, och byta om inför träningen. För efter våran fotbollsträning blir det bad med Madde, Johan, Emma och Lisa!

Just nu har jag inte mer att säga och dessutom har jag disk att ta hand om, så jag lägger upp några få bilder så ni har något att titta på.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0