This time, I'll blame you.

Igår blev det massa bak på jobbet, kom dessutom en hel del våffelkunder där ett tag, så vi fick stressa rätt mycket. Fast, det gick ju det med. Sen när jag kom hem efter att jag och Emma städat i en halvtimme så blev det middag och sen la jag mig på studsmattan i solen en stund. SKÖNT. Drog på fotbollsträningen där det bjöds på glass, inte helt fel;) Anna följde med hem, vi hoppade studsmatta, drog till henne tvärt, for ut på en långpromenad på typ 7-8 km. Sen träffade vi Karin, och for hem till Anna och fikade. Alltid mysigt.

Nu ska jag snart på jobbet igen, är sjukt trött. Ikväll ska jag och brudarna käka middag och mysa! Längtar redan..

Och sen en sak till, nu är telefonen (Xperia X10 mini) påväg hem till mig! Säger bara: SWEEEET.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0