Hold me now, I'm six feet from the egde.

Anna och Therese-blomman..oja. SOMMAR.

Hade inget klassråd idag? Så jag åkte 18 mil för 10 ovärda minuter. INTE SÅ HAPPYFACE. Kom iaf hem tillslut efter att ha fördrivit tiden med Anna och Renée. Käkade middag med mami och papi, och sen tog jag och mami en långpromenad och jag tog också med mig kameran. Har lagt in massa nya bilder nu så jag lägger in dom eftersom så får ni alltid se något nytt tänkte jag :)

Har städat bort massa på rummet och någon dag i veckan ska vi riva tapeterna. Till helgen verkar det bli tapetsering, så det blir nog bra! Nu ska jag ut och hoppa studsmatta, sen se på tv och käka mango.

Imorgon verkar bli min sista dag innan sommarlovet. Hur galet är inte det?!?! Åker till Umeå med Emma på onsdag iaf, MYYYYS. Får se hur jag gör på torsdag dock.




Kommentarer
Postat av: Karin

Saknar dig!

2010-06-07 @ 22:24:47
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0