I'm going home, to the place where I belong.

Mitt rum är färdigtapetserat, men tror inte jag lägger in bättre bilder än såhär förän jag fått städa och ställa in möbler. Just nu ser det ut som en byggarbetsplats, men snart så!

Har räknat det till 101 myggbett sammanlagt på mina ben. Fick allihopa i fredagskväll.. Sinnnessjukt! Inte undra på att det kliar..

Dessutom blev det förlust mot Hörnsjö idag, en tung sådan.... 2-0. Ska strax ringa Anna och Agnes, få se vad vi hittar på för bus.

try to put all this behind me, just know that my arms are wide open. the older i get, the more i know, that it's time to let this go. Svårt att tackla det här. Men jag vet hur det står till nu, alltså, dags att gå vidare. Man kan inte få allt man vill ha.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0