It's just one of those days.

Måste fan skärpa mig. Hur orkar jag ens?


Har varit hemma idag för att vi en lektion på 45 minuter som va värd att fara på. Vaknade 11 imorse, gick en långpromenad och hann precis hem när det började spöregna! Gjorde kycklingsallad och en macka till lunch och sen bakade jag bullar och skrev min engelska novell. Nu är den klar, och bullarna blev faktiskt jättefina! Åt bulldeg så jag fick hur ont i magen som helst...

Sen kom iaf mamma och pappa hem, rättade igenom min idrottsuppsats som jag ska lämna in imorgon, och sen blev det middag.

Har bara tagit det lugnt sen dess. Ikväll ska jag va med Anna, och sen ska det packas lite. Imorgon stannar jag och Anna och tittar på balen i Lycksele. Kommer hem på lördag.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0