Oh, I was starstrukk.

Fotbollsskolan är hur som helst slut nu. Grymt skönt, men på ett sätt lite tråkigt, trots att det har varit rätt jobbigt. Vattenkriget igår blev i alla fall grymt roligt, fastän det regnade. Och jag tror alla va glada och nöjda. Sen blev det middag med allihopa på Timmergrillen, och sen träning.

Måste också säga att mina muffins blev succé, kan man ju hoppas iaf! Haha.

Idag har jag och Emma varit ute på folkracebanan, försökt fixa lite, fast det enda vi egentligen gjorde va att sopa sekretariatet. Resten ska fixas på måndag. For sen hem till mig och vaxade benen, och reslutatet? GRYMT. Nu efter några gånger så kan vi tekniken, och nu har jag verkligen babylena ben! Sen käkade vi lite M (Marabou-chokladgodiset med nötter i?) och hoppade studsmatta.

Nu ska jag byta om, sen ska vi fara och jobba till klockan 12 i natt, eftersom det är kulturnatta. Kom och fika på kaffestugan :)




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0