Stanger than your sympathy, this is my apology.

Nu sitter jag i en datasal och försöker skriva ihop nåt vettigt på min rapport om våldtäkt som ska lämnas in idag. Kan inte direkt påstå att det går framåt. Vet inte vad jag ska diskutera? Vad finns det mer att säga än att det är....hemskt?

Har haft utvecklingssamtal nu på morgonen, och det gick väl bra? Tror jag. Nu återstår bara tre lektioner - skrivande på rapporten, brännboll och sen matteprov. Sen blir det bal med Anna, Amanda och Frida. Efter det ska jag och Anna fara och äta, och sen får vi väl se vad som händer. Sover iaf hos min syster, kommer hem imorgon!

Igår for jag och Anna till Lappvallen där Oskar, Dennis och Jon va. Vi sköt en massa boll, hade typ straffturnering osv. Det va skoj iaf!




Kommentarer
Postat av: emma

Kolla gärna in min blogg. skriver om träning och allmänna livet. kram

2010-06-04 @ 21:13:16
URL: http://emmakullberg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0