That will be the best memories.

So I'mma say dududududu, baby what if? Nynna lite fint sådär... Skojas bara.

Skönt med ännu en dag bortgjord! Det gick bra, lite småkaos, men sånt man får räkna med. Ser iaf framemot fredag, tror det kommer bli hur kul som helst! Stationer, ledarmatch och....VATTENKRIG. Haha.

Kvällen har ägnats åt bakning och träning. Träningen var rätt jobbig faktiskt, som omväxling sådär ;P Sen bakade jag 27 kladdkakemuffins som vi ska ha imorgonkväll. Då ska vi spela brännboll med laget och fika/äta, såklart.

Imorgon klockan halv 9 blir det spinning, jag vet, galet. Men det blir nog skönt. Alltid så skönt att träna på morgonen. Sen blir det då fotbollsskola, och sen brännboll på kvällen.

Nu ska jag lägga mig och titta på ett avsnitt av Beverly Hills innan jag somnar. Är galet trött....

Kom också på att jag har glömt berätta att jag har beställt HEEELA Sex And The City-kollektionen. Alltså alla 6 säsonger. Lovely.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0