That's what you get when you let your heart win.

GAAAAAAAAHH! Helt galet vad less jag blir. Jag orkar inte anstränga mig mer, fatta dee!


Har haft grymt skoj på jobbet idag, var ju som första dagen på kaffestugan. Jag och Emma har bakat, skurat, dammsugat, handlat, skrattat, fikat, ätit, sålt fika, diskat, dammat mattor, gjort skyltar, plockat blommor m.m. Känns som att det kommer bli skoj iaf!

Dessutom när jag kom hem gjorde jag middag åt mig och pappa, och sen diskade jag efteråt! Känner mig duktig faktiskt...hihi.

Matchen igår blev vinstvinstvinst! Sjukt skönt, trots att det var pissskallt ute.

Ikväll ska vi på ÅMS och fixa inför fredag då det är folkrace, sen vill jag dra en långpromenad. Får se hur det blir med det.

+ jag har fått min box med hela Sex and the City-serien nu! 6 säsonger. Love it. Har redan börjat se, och kan inte säga mer än att jag är sjukt nöjd och glad över att jag köpte den!

Vet du vad det värsta är? Du vet, men bryr dig inte ett skit. Gå och dö bara.
Just nu, så skiter jag i alltihop.





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0