Who says I can't get stoned?

Imorgon blir det bullbak! För då är jag hemma hela dagen :)

Kvällen har spenderats till "träning", om man nu kan kalla de det, blev mest bara spel och lite lek-jonglering.. Haha. Jaja. Har iaf duschat osv. Nu ska jag käka mango, som är det goaste som finns, dricka mjölk och se Sex and the City- the movie. ÄLSKAA!

Bloggar mera imorgon!

Är så jävla trött på att alltid anstränga mig för andras skull, när man inte får nåt tillbaka. Besvikelsen sköljer över mig som en våg. Trodde allt skulle kännas bättre, men fan heller.

Förlåt, måste bara få skriva av mig nånstans..


Kommentarer
Postat av: emma

varför har du tagit bort inlägget med och och jag och muffinsen? :/

2010-06-03 @ 14:36:12
Postat av: emma

du och jag*

2010-06-03 @ 14:36:37

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0