With arms wide open.

Kvällen har spenderats med Emma. Vi har kopierat upp en massa recept till sommarjobbet, tagit en långpromenad runt Söråsele och sen har vi fikat och hoppat studsmatta. Mys!

Nu har jag sommarlov, hur sjukt är inte det?!?! Har inte insett det än... Ingen buss till Lycksele på 10 veckor? Det är ju nästan för bra för att va sant ;) Dock kommer jag åka dit någon gång för att umgås med syster och Mia. Men inte varje dag, och det känns hur skönt som helst! Fyfan vad tiden har gått fort, har knappt hunnit säga hejdå till klassen, men 10 veckor lär gå rätt fort...

Nu ska jag iaf sluta sitta här och göra ingenting och gå och borsta tänderna. Imorgon kring halv åtta åker jag till Umeå med Emma!

Och förresten, strax efter att jag hade skrivit att jag va sugen på glass bjöd våran engelskalärare oss på glass, hon måste ha läst mina tankar.... Haha.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0