You're not something I deserve.

Helgen då. Fredag blev det bal i kylan. Fyfan så kallt. Sen gick jag och Anna till Frasses och käkade middag. Fick skjuts till syster där vi ba typ gjorde ingenting. Sen gick vi till Statoil och köpte kexchoklad och tillbaka igen. Såg på tv resten av kvällen, typ en film som hette Cast Away eller nåt sånt.

Lördag blev det lunch och så. Sen for vi på Dollar, köpte rosaprickiga glas, hihi. Sen så åkte vi hem. När jag kom hem for jag till mormors nya lägenhet och hjälpte till att sätta upp tavlor och flytta in möbler och sånt. Sen när vi hade stökat med det i några timmar for vi hem, bytte om och sen åt vi middag på pizzan. For och handlade på Ica med Karin och Clara sen. Hyrde film och så. Sen for vi hem och käkade fruktsallad och såg en film på tv - Ladder 49. Kan bara säga att jag brukar ALDRIG gråta till filmer, men då så gjorde jag det. Usch, den va ju hur sorglig som helst... Gick en sväng på samhället, träffade Emma och hamnade hos någon jag inte känner direkt. Tur det fanns några man kände där iaf.. Sen blev det då så jävla kallt att jag gick hem.

Igår blev det match i Hörnsjö. Förlust med 2-1 och det var typ det suraste nånsin. På söndag hemma ska dom ha SPÖ. Kom hem, det blev middag och sen kom Karin och Clara. Blev fruktsallad och film på tvn blandat med filmen vi hyrde i lördags. Sen vid 11 for dom hem, så då blev det lite dator och sen sängen.

Idag är det måndag.... Hade en 10 minuters lektion, nu måste jag vänta till halv 3 på ett jävla klassråd och sen har jag inget mer idag? Hata det här.. Ikväll ska jag dra en långpromenad iaf.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0