All good things come to an end.

Matchen igår gick bra. Vinst med 6-3, hur skönt som helst! Dock lite tråkigt med matchstraff och två skador när vi var 12 utespelare från början.. Men det gick ju de också!

Lika fint väder idag också! Har nyss käkat lunch, rester från igår. Så nu ska jag ställa mig och baka några havrekakor, sen ska jag ta en långlång promenad och njuta av det fina vädret. Sen ikväll ska vi tydligen spela match mot Vets. Aja, det får gå.. Måste även försöka hinna med att provköra skotern!

Och för er som undrade vilken skoter det är, det är en Lynx Enduro 494.

Nu ska jag som sagt baka, sen promenad!

En bild sen igår då jag var ute och gick.





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0