Can you save me from this?

Känner att uppdateringen verkligen suger. Men jag orkar inte bry mig så hårt.. Fredags gick jag och Clara en superlång promenad och så. Sen åt jag och mamma pizza hos moster, och på kvällen va jag med Clara. Vi åkte bil, va upp en sväng på Åslia, såg tv, och hälsade på hos Oskar.

Igår blev en av dom värsta dagarna på längelänge. Usch. Allt blev fel, och trots att jag var ute igårkväll och träffade en massa folk som jag gillar att umgås med så blev allt bara så fel. Jag måste nog sluta tänka så mycket. Dock gick jag och Emma en promenad senare och kom fram till en hel del saker, så då lyckades jag hålla tankarna borta.

Idag har dagen varit lugn, film och vindruvor är väl ungefär det man kan sammanfatta med. Har ätit middag med mamma och sen har vi gått en promenad. Nu har jag nyss gjort en ansiktsmask, och ska sätta mig i soffan med en smoothie och kanske en muffins och se tv.

Imorgon är det skola som gäller..........

Så jävla mycket som gör så förbannat ont. Ibland önskar jag att jag hade vingar, och kunde flyga iväg. För fyfan vad less jag blir på att va här vissa gånger...




Kommentarer
Postat av: Karin

finns alltid här gumman! älskardig

2010-03-15 @ 15:15:54

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0