Here you come again.

Igår var jag med Clara, va riktigt mysigt att få umgås! Dock sjukt tråkigt att Karin inte är hemma... Sen tog jag Gardasilsprutan, och det gick förvånansvärt bra, trots att jag är så sjukt rädd för nålar och sprutor.. Får panik när jag tänker på de. Sen åt jag middag med mamma och sen match i Norsjö. Vi vann med 5-3, riktigt skönt! Var nog min sista match någonsin..

Har hunnit äta lunch och se på tv hittills idag. Nu ska jag klä på mig och borsta gaddarna, sen ska jag och Clara gå ut och gå. Skönt!

Och en sak till, vet ni vad som låg i brevlådan när jag kom hem igår? Mina kläder (dom i inlägget nedanför). Det har gått galet fort att få dom, och jag är skitnöjd!




Kommentarer
Postat av: Karin

SAKNAR DIG!

2010-03-13 @ 18:31:14

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0