Hold me when I'm here, love me when I'm gone.

Skoter idag blev riktigt skoj. Var skönt att få komma iväg en sväng! Det var jag, Emma, Lisa, Anna, Agnes, Tove, Tommy, Karlsson och Jerry. Alltså en aning fler än jag hade trott från början ;P Haha. Körde till Abborsjön där vi var i typ 1,5 timme(?). Sen for vi tjejer vidare, körde till Stamsjön, sen till Åslia och sen hem.

När jag kom hem lagade jag middag åt mig och mamma, skinksås och makaroner. Nu ska jag klä på mig och sen ska vi ut och gå en sväng. Efter det ska jag invänta Emsingen, och sen gå hem till hon!

Har även fått veta att mamma har beställt första gardasil-sprutan.... Hm.. Så det blir troligtvis på fredag om det finns tid. Jag och nålar........... Längtar INTE.





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0