I better keep on walking.

Igår var det tisdag, skola, sen åkte jag bil hem med några Lyckselebor. Blev underhållen av en 3 eller 4 år gammal tjej. Hon sjöng och prata hela vägen. Och jag lovar, hon kan texten i Bad Romance med Lady Gaga mycket bättre än mig! Haha... Sen träffades laget på kansliet. Gick igenom säsongen som varit och vi vann serien och har därmed tagit upp a-pojkarna i division 1. Inte illa alls! Dom försöker övertyga mig att spela nästa år också, men jag känner mig inte fullt så taggad på det. Har ingen större lust att veckoträna med Lyckseles damlag och sen komma hem och spela match...... Dessutom ska vi slå ihop laget med Vilhelmina nästa år?.. Känns inte heller skoj. Sen drog Jon iaf lite statistik och lite prisutdelning blev det, sen pizzan! Mums. Gick sen hem, och Anna kom =) Vi såg Dating in the dark, Desperate Housewives och Cougar Town och åt muffins och drack juice.

Skola som vanligt idag. Nyss käkat middag med mamma och pappa (som äntligen har hittat hem igen! haha). Han hade köpt en tröja och en megastor Toblerone åt mig. Han är så söt.. Nu vilar jag ner maten och ska sätta mig och läsa lite. Sen halv 8 är det konditions pump med Maria som gäller! Sen är planerna inte mer än att fara hem, duscha, fika och sova!

En otroligt söt bild som jag tog på mina kusinbarn när vi var på Mallorca förra året.





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0