Oh, the truth hurts.

Igår efter skolan köpte jag väskan som jag visat tidigare. Love it! Sen hemma åt jag middag med mamma, nån supergod kyckling med ris! Träffade upp Anna, Agnes, Oskar och Malin och vi köpte lite chips och dricka, sen for vi hem till Malin och såg Twilight som Maria va så snäll och låna ut till oss =) Sen for vi hem till Agnes och spelade Cluedo. Jag skulle ha vunnit, för jag visste vad som va rätt, och så skulle jag bara vänta tills det bli min tur igen och gå till rummet och gissa på de där. Sen fick jag ett intrigkort, det enda av alla typ 30 kort i högen som gör att man åker ut. SÅ JAG ÅKTE UT. Jävla skit spel.... Sen va klockan 1 och jag for hem och sov.

Imorse vaknade jag 9. Åt frukost och sen for jag till sporthallen där det var step-up som gällde. Sköööööönt! Sen fick vi korv och frukt, och såg nån gammal inspelning, hahaha. Sen lite oseriöst drill. Sen så kom Annas pappa och hämta oss. Köpte en macka på OK och sen tillbaka på sporthallen. Hade träning med herrlaget som blev rätt jobbig. Duschade och sen åt jag middag.

Nu ska jag göra mig i ordning, sen fara på ica med Emma, och sen se Snabba Cash på bio =)




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0