If I could be like that, I could do anything.

Kvällen igår blev vi en hel hög med folk hos mig, vi såg Final Destination som ingen såg på? Haha. Alla pratade om annat ;p Vid halv 12 la jag mig för att jag var så sjukt trött.

I morse åt jag en god brunch, och sen gick jag upp på samhället och träffade sötisEmma. Vi lämnade igen filmen och sen gick vi på hembygdsområdet för att prata om sommarjobbet.. Ser rätt ljust ut, och ev kanske det blir jobb hela sommaren? Vi får se. Men för pengar kan det va värt det.

Sen handlade vi, och träffades med skotrarna en stund senare. Plus Anna, Lisa och några fler. 6 skotrar var vi och 9 personer. For till Stensjön (där Viktor körde över en sten och skotern och han flög som några vantar, passa er för den sjön säger jag bara). Grillade och så. Sen körde vi tillbaka, några for och tankade och sen for vi till Stamsjön tvärt, sen till Abborsjön och sen körde vi hem.

Käkade middag för ett tag sen, så nu väntar jag på att klockan ska bli kvart i 7 så jag kan dra mig till ishallen för en av säsongens sista träningar.

ÄLSKADE LOV.




Kommentarer
Postat av: lisa olofsson :]

förstår varför den heter stensjön :s...

2010-03-09 @ 00:56:48
URL: http://lizzh.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0