If I go crazy, then will you still call me superman?

Just nu sitter pappa på planet till Spanien och jag kunde knappast va mer avis.... Dock får jag ju köra skoter istället så det jämnar väl ut sig.. Längtar ändå sjukt mycket tills vi ska göra den där Thailandsresan.

Igår var det tydligen ingen träning(?). Så jag tog mig en långpromenad istället. Sen satt jag hemma framför tvn och så.

Idag vaknade jag tidigt och for iväg för att klippa och tona håret... Jag har faktiskt inga kommentarer alls.

Snart lunch och sen kanske skoter med Emma? Kan bli skönt att få komma ut en stund och inte tänka så mycket.

Jag vill bara byta kropp. Blir så jävla less på mig själv och allt annat ibland. Hatar mitt utseende, hatar mitt hår, hatar ALLT för tillfället.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0