Let me hold you for the last time.

Snabba Cash igår. Den var bra! Kan inte direkt säga bäst, men absolut värd att se. Sen for jag och Emma hem till mig. Gjorde fruktsallad som blev sjukt god och såg Wallander. Sen for vi ut och åkte epa med Jon en sväng. Sen hem och fika en macka, och sen prata innan vi somna, MYS.

Imorse vaknade vi tidigt. Såg på två Wallanderfilmer. Sen blev det lunch och vid klockan typ 2 for vi ut och körde lite skoter med Maria + Viktor och Robbin. Blev middag och sen for vi ut med skotrarna igen, jag, Emma, Maria och Jenny =) Högg ner ett träd och fixade egen ved som typ inte brann. Men sen kom grabbarna och fixade allt. Haha. Kom nyss hem och nu ska jag slänga mig i duschen tvärt. Sen fika och Ballar av stål.





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0