Never mind the face that you put on in front of me.

Konditionspumpen va så grymt skoj igår! Lite träningsvärk har också börjat infinna sig, jag är lätt där nästa gång också! Sen for jag hem, duschade, fikade och såg på tv.

Skola som vanligt idag. När jag kom hem blev det middag, sen halv 8 for jag ut och sprang/gick med Sofia runt Söråsele. Kom hem, tog en snabbdusch. Sen ha jag nyss varit och provat Åseledräkten inför nappet nästa helg. Ska ju nämligen vara nappvärdinna. Sitter nu här och har nyss gjort fruktsallad av banan, äpple, blodapelsin och kiwi, mums! Tänkte bara berätta vad som händer, så nu ska jag ta min skål till soffan.

Tänker också köpa väskan på Åhléns imorgon när vi har slutat :)




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0