There's been good times, there will be bad.

Märkte att det var några dagar sen jag skrev.... OOOPS. Jag har bara inte haft tid och lust och så.

Onsdag var det träning. SKÖNT och skoj. Sen fika och sova.

Torsdag var det skola, middag och sen bakade jag, Anna och Maria coca-colakaka, den blev goo :) Sen fikade vi, nötte lite dator och tv.

Fredag var en ovärd skoldag, alltså stannade vi hemma! Först gick jag en promenad på morgonen, tog en snabbdusch och gjorde i ordning våffelsmeten. Sen kom Jenny, Anna, Maria och Kadi och så hade vi våffelbrunch, MYS. Efter det färgade Maria Kadis hår och sen fikade vi colakakan. Sen gick vi på marknan och träffade bl.a. Karin och Clara som äntligen hade tagit sina rumpor hem, hihih. Köpte en munk och sen åkte vi epa med Jon en stund. Sen hem, installerade Sims 3 och åt världens (näst) goaste middag! Pasta Carbonara. MUUUUUMMS. Jag, Anna, Oskar, Karin, Clara, Emma, Lisa och Malin var ute, förfrös nästan, så jag gick hem rätt tidigt, såg tv med Karin och Clara och la mig kring halv 1.

Lördag vaknade jag, gjorde mig i ordning, åt lunch och begav mig sen till isen. Var alltså nappvärdinna. Fick först dela ut priser till barnen som hade fiskat. Sen satt jag bara inne i sekretariatet och gjorde ingenting. När nappet var slut så åkte vi upp på hembygdsområdet, jag satt och frös tills det började. Sen delade jag ut alla typ 50 priser som skulle ut. Och sen var det klart. Fick även prata lite i micken, vilket INTE gillas.. Men det var... roligt ändå :) Sen for jag hem, tog ett varmt bad medan mamma gjorde tacopaj. Sen kom Anna och åt middag med mig! Efter det lira vi lite Sims. Och sen for vi till Kadi med Karin och Clara. Va inget drag alls, men sen for vi till Jenny och det blev riktigt skoj. Trots att jag gjorde bort mig och tappade telefonen i toan (glaset ;P HAHA). Men den funkar iaf. Så det är ju tur. Kan dock inte höja och sänka volymen då man pratar med någon i telefon. For hem kvart i 4 och la mig.

Igår (söndag) vaknade jag rätt tidigt ändå och spelade mer sims! Haha. Sen åt jag lunch och for ut på marknan med Emma och Anna. Träffade Maria och vi gick runtrunt. Sen köpte dom mat och sen såg vi Zillah och Totte. Söt. Gick lite mer på marknan och köpte naturgodis och två munkar (det får man :) hihi). Umgicks med Karin och Clara. Sen middag och sen Anna hela kvällen =)

Sitter på skolan nu. Sen ska jag på stan en sväng. Och ikväll är det skidträning med laget.

Sen hoppas jag på såhär fint väder på påsklovet.





Kommentarer
Postat av: clara

hihi, du är söt :)

2010-03-29 @ 19:25:01
URL: http://claramarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0