I never thought of anyone else but you.

Halvkass uppdatering kanske. Matchen gick sådär, och det var min sista match nånsin i våran ishall.. Känns rätt tråkigt på ett sätt, men på ett sätt så JÄVLA skönt. Vi vann iaf, 10-2! Sen for jag och Anna hem till Oskar och vi såg USA-Canada och så.

Sen måndag blev det några föreläsningar på skolan, och sen for jag hem till syster och va barnvakt åt Mia. Hon är så söt...

Igår på skolan åt vi först frukost, en mackor och smoothie! Sen hade vi step-up. Efter det blev det lunch som vi lagade själv med HR2. Gjorde massa olika rätter, så det blev värsta buffen. Sen hade vi avslappning och massage, sköööönt!

Gårdagkvällen spenderades med Anna! Vi käkade popcorn, spelade guitarhero, fikade, pratade och såg på CougarTown. Haha. Hon gör mina dagar.. Ingen Anna, ingen Therese.

Nu ska vi snart åka buss till hotellet, där blir det spa och lunch. Sen har jag lov! :)





Kommentarer
Postat av: clara

alltså seriöst, ni gör ju ingen nytta på handels alltså, vad är det här... ;)

ofta ni har lov redan?! :O

2010-03-03 @ 15:06:23
URL: http://claramarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0