Too tired to move on.

Blev verkligen en lång promenad i fredags.. Gick 9 km räknade jag ut med hjälp av hitta.se. Fredagkväll var det match mot Vets och vi vann. Sen blev jag erbjuden film med Anna och Agnes. Så jag for till dom och vi såg Saw 3 och prata och så. Mys!

Igår blev det att ägna ett X antal timmar åt att göra allt klart inför skoterutflykten. Men vi kom oss iväg och väl vid stugan så fastna jag, Maria och Anna på sjön i typ 1 meter högt vatten.. Hade inte grabbarna varit med hade vi aldrig tagit oss därifrån... Typ 2 timmar senare var skotrarna på torra land och alla satt i stugan. Alla frös och va dyngblöta.. Men sen fick vi upp värmen och umgicks i stugan hela kvällen.

Idag har vi sovit, pratat osvosv. For hem kring 2 och då tippa jag och Oskar med min skoter.... Haha ja.. Men hem tog vi oss och sen dess har jag duschat, sett på tv och ätit middag. Ikväll är det damlagsmöte, sen Anna. Och sen hoppas jag också att syster kommer förbi en sväng som hon ha sagt hon ska göra!

Mmm.. Gilla de!





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0