What goes around comes around.

Vaknade av alarmet i morse och världens finaste väder! Klev upp och började baka bullar och åt lunch medan de jäste. Blev sammanlagt 35 bullar (33 efter ett tag, haha..) Sen diskade jag, tog bort sängkläderna och gjorde mig i ordning. Kikade på min nya skoter, de gillas! Dock är den ju inte ny (årsmodell -98), men för mig blir den ju de! Sen gick jag ut på en 5 kilometers-promenad i det grymt sköna vädret! Hade tänkt gå runt Söråsele också, men då slog tanken mig att det kanske kunde va smart att gå hem och spara lite energi till matchen istället. När jag kom hem hjälpte jag mamma att sortera lite tvätt och sen gjorde jag en smoothie och tog mig lite glass. Nu ska jag sätta mig i soffan igen och se Sex and the city.

Nu ska jag som sagt sätta mig i soffan en stund. Sen laga middag åt mamma och pappa, och mig själv då. Sen Vilhelmina. Skriver kanske när vi kommer hem ikväll, annars imorgon.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Karin

mummmmmma! :)

saknar dig,.!

Pusss

2010-03-04 @ 18:09:50
Postat av: clara

alltså dom där bullarna såg ju inte lite goaa ut....;)

2010-03-05 @ 19:20:30
URL: http://claramarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0