When I lose myself I think of you.

Va inte det minsta roligt att komma tillbaka till skolan förutom att jag fick träffa Renée igen. När jag kom hem var det middag som gällde och sen tog jag sparken till skidstadion. Vi va bara några ur laget, men vi åkte iaf 7,5 km, riktigt skönt! Trots att mina vallningsfria skidor gick sjukt dåligt nerför.. Har nyss sparkat hem, så nu ska jag hoppa in i duschen, sen baka hälsomuffins och fika lite. Ska också hinna göra lite näthandel också. Dock kan jag göra lite imorgonkväll med, så behöver inte ta mig igenom allt just ikväll..

Gjorde ett litet collage av dom få bilderna jag har sen sportlovet och det sammanfattar väl det mesta.

Som sagt, dusch, sen baka och fika!





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0