Because I know there's no life after you.

Igår beställde jag kläderna från H&M :)


Detta är alltså vad det blev tillslut efter lite prat med mamma. Haha..

Nu sitter jag på skolan med Maria. Engelska och matte kvar, sen slutar vi. Då ska jag hem, käka middag och sen kanske det blir lite cykling. Känner att om vädret är såhär fint hemma så är det nog möjligt. Haha.

Imorse tog jag på mig mjukisbrallor för att det spöregnade, när vi kom till Lycksele var det typ 20 grader och strålande sol.....hm.. En sån här dag är man glad att det är kallt på skolan.

NU ska jag...göra nåt.

Kan lägga in en bild på Maria :) hihi.





Kommentarer
Postat av: Karin

tack gumman :)

haha, de är lugnt, den får komma när den kommer :)

2010-05-20 @ 16:12:01
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0