I'd rather be with you.

Har kommit på, att om (läs: när) jag ska tatuera mig, vill jag göra tatuering, antingen mellan skulderbladen, eller på det högra. Och då vill jag att det ska stå: solum fortist est . Det betyder "Ensam är stark" på latin.


Joshua Radin - I'd rather be with you. LOVE!

Kommer ett längre inlägg sen, ska bara tillägga att vi har ätit grillat i tre dagar i sträck nu, först filé, sen kyckling och idag korv, och sen att vi vann idag mot Vilhelmina, vilket är ett stort PLUS.




Kommentarer
Postat av: Karin

Kom bara ihåg att du ALDRIG är ensam gumman! Kommer alltid finnas för dig! Älskar dig

2010-05-25 @ 14:26:47
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0