It's hard to the leave life you choose.

Jag är glad. Inte mer än så. Men det funkar tills vidare.

Helgen då.

Fredag var det skooola. Matte nationella, och lite uppsatsskrivande. Åkte hem till Åsele med syster och Mia. Blev en massa lek, grillat till middag, sen träning, och sen lite Anna och Emma. Vi pratade och hade trevligt en stund. Sen for jag och Anna ut tvärt och träffade på Linda och Malin. Pratade massa. Sen for jag och Anna till Oskar och såg tv.

Lördag blev det lek, sen for jag på kurs för fotbollsskolan. Fick precis den grupp jag inte hoppats på, men alltid bra med utmaningar! For hem, va med Mia och syster. Sen blev det middag, och sen var jag bara hemma med familjen. Spelade massa kubb, åt varma bananer med choklad och glass (så där då man lägger banan och choklad i aluminuimfolie och lägger på grillen. Sen såg vi tv och tog det lugnt.

Idag har jag lekt med Mia, sen blev det lunch, övningskörning och sen match. Det var skoj, trots att det inte gick så bra för mig idag. 4-0 till oss iaf, klart godkänt :) Sen middag, och mer lek. Nu ska jag sätta mig och titta på A Cinderella Story på tvn med vattenmelon och kiwi.




Kommentarer
Postat av: Karin

Du va visst bra på matchen gumman!

2010-05-25 @ 14:24:44
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0