Nothing to lose, but everything to gain.

Igår var det ju tisdag. Skola, + bad på idrotten.....men, jag fick iaf godkänt på livräddningen, så nu slipper man allt de! SKÖNT. Sen blev det stan, och sen strips med Anna, Maria, Sofia och Gerda. Fick även veta att jag och Emma har fått jobb på kaffestugan, snacka om lyckaaa!!! Dessutom har jag en vecka på fotbollskolan också, så det känns super.

Sen åkte jag hem, käkade lax och potatis som pappa hade gjort. Var faktiskt riktigt gott....hur det nu kommer sig?!?! Haha. Sen handlade jag med mamma, och sen kom Anna. Vi hoppade studsmatta, såg Ugly Betty, Desperate Housewives och Cougar Town, och fikade - såklart :) Haha.

Har data nu och eftersom jag är klar med mitt arbete redan så gör jag inte ett skit.... Slutar dagen efter näthandelsprov på 4 kapitel. DÖDA MIG.

Nu ska jag kolla lite mer på kameran jag ska köpa och drömma mig framåt i tiden, tills då jag håller den i handen :):)





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0