Pain is temporary.

Dagen har varit som vilken vanlig måndag som helst. Förutom det skööööna vädret, vilket bara är ett plus :) Hade egentligen bara en vanlig lektion. Sen på lunchen skulle jag och Renée köpa tuggummi på Konsum. Tittade på klockan när vi va utanför Åhléns på väg tillbaka till skolan, klockan va då 11.45. Den tid vi börjar våran lektion. Haha. Hon cyklade och jag sprang! Men vi va bara 5 minuter sen faktiskt. Hade meegakort lektion där, och sen droginfo i typ 1,5 timme. Sen blev det stan en sväng innan vi åkte hem.

Käkade middag med mamma och pappa, gjorde inget speciellt i typ 1 timme, och sen for jag på konditionspumpen! Skoj, men jobbbigt som vanligt :) Pratade med Emsingen i 45 minuter, sen cyklade jag hem, duschade och gjorde en smoothie. Nu fördriver jag lite tid, borde egentligen plugga lite, meeeen... Det orkar jag inte :)

SEN NU LAGGAR TANNENS HEMSIDA SÅ JAG FÅR DAMP... Måste skicka en sak till min lärare, men NEJDÅ.

sommmmaar.

Jaja, nu ska jag göra nåt..




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0