Say you feel the way I do.

Examen i 7an.

Har nyss tryckt i mig lite middag och käkar nu kiwi. Ska strax byta om och dra på konditionspumpen, vilket nog lär vara sista gången innan sommarn? Slutade 5 över 1 idag, och har ägnat hela skoldagen åt Facebook. Värt? Nej. Men efter skolan handlade jag och Anna lite med Renée, sen drog vi stan. Lindex, Skocentrum, Öhmans, Sportringen, Team Sportia, ja - i stort sett allt ni kan tänka er. Hittade ett linne som jag ska köpa imorgon. Till slut blev iaf klockan halv 4 så vi kunde sätta oss på busstationen.

Har som sagt nyss käkat middag och så. Efter träningen ska jag duscha, och sen baka tigerkaka åt pappa. Ibland är jag verkligen en snäll dotter! Har egentligen inte så mycket mer att komma med för tillfället, mer än att vi får frukost på skolan på onsdag och nästan alla arbeten är gjorda! Solen skiner och livet gillas just nu!




Kommentarer
Postat av: Madde :)

de där minns ja, riktigt llänge sedan ! ;>

hoppas du vet att jag alltid kommer att finnas för dig, älskardig<3

2010-05-24 @ 19:28:56
URL: http://maadddea.blogg.se/
Postat av: din emma :)

du är alltid snäll älskling! :)

2010-05-25 @ 18:15:34

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0