Somehow here is gone.

Igår var det måndag. Åkte bil till skolan, gick i skola, åkte hem, åt middag, och tränade. Som vanliga måndagar :)

Dock har idag inte varit nån vanlig tisdag. Först va de engelska nationella. Sen tre lektioner som vanligt. Sen slutade vi, och då gick jag och satte mig för att vänta på bussen som skulle gå 14.55. 20 minuter senare hade bussen inte kommit. Trodde att jag kanske hade missat den, så jag tänkte ta nästa buss 15.45. Satt där och väntade, 15.55 hade det inte kommit nån buss heller. Så jag fick gå, till Norräng med min tunga väska, men det gick ju det med! Sen gick jag och handlade lite. Syster kom hem och gjorde middag, bandspaghetti och korv. Cyklade till Dollar och jag och Renée köpte naturgodis. Sen for vi till bion. Klassen kom och vi alla såg Flickan från ovan. Den var faktiskt bra, trots att den va lite övernaturlig och läskig ibland ;p Cyklade hem och nu sitter jag med systers minidator och har nyss sett Desperate Housewives. Nu ska jag se på Cougar Town. Sen får jag se..

Gonatt.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0