There is no guarantee that this life is easy.

Blev även kubbspel, Ben&Jerrys, film (My sisters keeper) och bilragg igår, skön dag!

Imorse vaknade jag av alarmet, klev upp gjorde bandspaghetti och korv, åt, bytte om och så. Sen cyklade jag till Lappvallen. Vi värmde upp och sen blev det första seriematchen. Var riktigt skoj, vi spelade bra och vann dessutom! :) Lite halvtråkigt att jag skulle göra illa knäet när det var 30 sekunder kvar, men jag har inte så ont nu.

Sen for jag iaf hem, duschade, och väntade på middagen. Käkade och räknade lite matte, sen kom Emma =) Vi har pratat, oroat oss över sommarjobb och sett på Wipeout. Hon drog för ett tag sen, så jag har fikat med pappa, och nu sitter jag och bara chillledillar.


Jag har bestämt mig nu, äntligen äntligen. Tänker bara gå vidare, skita i allt och låta det rinna ut i sanden. Jag har insett att det inte kommer ge något. Hoppas att det inte bara blir nåt jag säger, utan att det verkligen blir så den här gången. Har sagt det så många gånger förut och ändå inte lyckats låta det va. Den här gången ska jag verkligen låta det segla iväg. Vet att den gången det är meningen, då kommer det till mig, jag orkar inte jaga det längre. Det har alltid varit jobbigt för mig själv och har hela tiden eggat upp mig själv, för att sedan bli besviken. Men det kommer bli så många andra problem, en börda mindre kommer hjälpa otroligt mycket. Inga mer funderingar, nu tänker jag köra mitt race!




Kommentarer
Postat av: Anonym

helt rätt gumman, duärbäst! <3

saknar dig redan :)

2010-05-09 @ 22:42:23
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0