Think about you all the time.

Köpte linnet igår iaf, och hårinpackning. Igårkväll va jag med Anna som vanligt, såg Desperate Housewives och Cougar Town, gick en promenad, fikade, och sen hjälpte jag hon med hennes uppsats. Ingen är som hon, lilllalilla bullen..

Idag har jag gjort bort en redovisning, så nu återstår den sista biten på min hälsa-uppsats, ska skriva lite om träning till grupparbetet, skriva en text på engelskan, skriva rapporten på svenskan (som är långt ifrån klar!!!!!) och sen va det nog inget mera....eller jo..imorgon ska jag och Maria spela in rollspelet på handelslektionen som alla sen ska se......hm. Aja, inte mycket att göra åt det, bara att höfta till det.

Tränade fotboll ikväll, och ha nyss duschat, skrubbat kroppen, gjort hårinpackning, smörjt in mig och sånt där. Så nu ska jag skriva lite på grupparbetet, sen försöka sova tidigare ikväll.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0