Whataya want from me?

I tisdags cyklade ja och Sofia en mil istället, de va skönt! Såg Desperate Housewives och CougarTown som vanlit, sen fika och sängen.

Igår for jag på skolan, hade nationella i matte (som inte gick bra), sen visade det sig att jag inte hade nån lektion? Fick vänta, och sen åka bil hem vid halv 2. Kom hem, pluggade, åt korvstroganoff till middag - ensam. Sen kom Emma, vi pratade, bakade chokladcupcakes för första gången. Dom blev förjävla goo iaf! Sen när vi hade fikat lite for vi ut och cyklade till klockan va 12. Lirade lite brännboll med Hampus och Mattias, träffade Maria och Jenny också. Klockan 12 for jag och Emma hem till hon och fikade mackor :)

Vaknade 11 imorse, åt lunch och skrev uppsats. Sen nu har jag nyss kommit hem. Jag, Anna, Karin och Clara har varit och kickat boll på Lappvallen :) Nu ska jag hoppa in i duschen, sen väntas middagsgäster. Västerbottenspaj till förrätt och sen grilllat! MUMMA. Ska också bjuda på cupcakesen;)

Ikväll blir det Anna, Karin och Clara igen!

Adam Lambert - Whataya want from me.

Snart 1 år sen.. Tänk va fort det går.





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0