If we ever meet again.

Middag i torsdags, sen for vi och "såg film", och sen blev det brännboll i mörkret! :)

I fredags blev det Anna, sen middag hos Oskar med trevligt folk :) Goooeste potatisgratängen och köttet! Sen for jag och Anna och tränade. Drog tillbaka dit med Anna, Karin och Clara och vi va där och flängde runt lite ;p For hem kring halv 1.

Igår vaknade jag, sen for jag på kurs med Emma. Folkraceskit.. Va där hela dagen, och det var rätt drygt. Sen for vi och kollade lite möjligheter för sommarjobb, men det har nog aldrig sett mörkare ut.. Och jag som skulle köpa kamera för 2000 kr? Får helt enkelt spara på studiebidraget.. Sen så blev det middag med mamma och pappa och en snabbvisit hos moster :) Sen så spelade jag, Emma, Karin och Clara kubb, innan vi lirade brännboll med Anna, Oskar och Jon! Det va skoj, och inte mörkt den här gången, en klar fördel ;P Haha.

Idag har jag pluggat, stekt i soooolen, hoppat studsmatta, packat och ätit. Sen 2 drog vi på match i Vännäas. Kom hem för en och en halv timme sen. Det blev 2-2, klart godkänt! När jag kom hem hade mamma bakat bullar, så jag fikade bullar, kall mjölk och granatäpple. Mums. Har dessutom pluggat och städat bort alla kläder från mitt golv i rummet, så nu sitter jag här, lyssnar på Tomas Ledin och drömmer mig bort till den 11 juni. Snart har vi gått ett år på gymnasiet, sjukt..

Har dessutom nyss klickat hem ett par jeansshorts, har letat länge, men dom här får bli bra :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och förhoppningsvis snart somna. Är rätt trött efter dagen.


Timbaland ft. Katy Perry - If we ever meet again! PUSS på den.

Kommentarer
Postat av: EMMSINGEN DIN

dom där blir jättebra! :).. jag vill åxå ha.. :(

puss, jag äääälskar dig :)

2010-05-17 @ 09:24:02

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0