You are so much better than me.

Valborg igår.. Minst sagt spännande. Haha. Dagen spenderades med Anna - kycklingtoast till lunch på Kronan, baka och sen färga hennes hår. Va första gången jag någonsin färgade nåns hår, men det blev väl bra tror jag, haha. Sen blev det middag, kusin, moster, Pelle och mormor kom på middag. Trerätters och galet vad mätt jag blev. Först crepes (stavning?), sen kött och vitlökspotatis och till efterrätt ananaspaj som jag och Anna hade bakat. Mums.

Sen umgicks jag med kusin en stund, och sen drog jag ut. Träffades massa folk hos Jenny, sen fixade vi eld vid Bredviken, och det blev rätt mycket folk tillslut! Slutade med att vi hamnade hos Agnes, galet mycket folk, men det var riktigt skoj, än fast vissa svina som satan!! Kom hem halv 5 iaf. Hade riktigt skoj, och det blev rätt mycket seriöst snack igår också.. Fast det kan va rätt roligt också. Det är alltid skönt att prata ut. Har en hel del kort också, dock var det Maria som tog dom flesta, vilket innebär att dom är rätt suddiga, hahaha..

Idag har jag varit med Anna. Har sett i kapp lite av Andra Avenyn och fikat som vanligt. Ikväll blir det Anna och Emma, vi ska nog ut och röja lite :) Haha..


ge mig sommar och varma, glada dagar




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0