Your love's got me lookin' so crazy right now.

Idag har jag varit i Lycksele och grattat min kära bror, som fyller 24 imorgon. Dessutom åt vi middag, hela familjen för en gångs skull :) Mamma, pappa, syster, bror, och Mia. Mys! Åkte hem, och då for vi till moster och där bjöds det på tårta! Även jag, som inte brukar gilla tårta tyckte den va god.

Ser på Good Luck Chuck nu, men borde nog plugga istället.. Turismprov imorgon... Har även städat rummet och bytt sängkläder idag, så ja längta efter att få lägga mig i min renbäddade säng, SKÖNT.

Nu ska ja se lite mer på filmen, sen plugga som sagt. Åker bil med pappa till Lycksele imorgon, börjar inte förän 20 över 9, och han ska åka kring 8, så då kommer jag fram lagom tid :) Får en extra timme att sova.


en nyfödd Miaskrutt, snart 3 år sen




Kommentarer
Postat av: Mikaela

åhh vad söt :)

2010-05-08 @ 15:35:50
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0