Guess that's why they say every rose has it's thorn.



Jag försöker räcka till, och försöker vara en bra vän. Försöker att inte hänga upp mig på småsaker och försöker allt jag har för att inte vara avensjuk och sur. Det är inte alltid så jävla lätt faktiskt. Och det är jobbigt, för att tänka är så sjukt jobbigt ibland. Jag vill räcka till åt alla håll men det är svårt att göra alla nöjda. Känns som att det på något sätt alltid blir fel. Jag gör allt jag kan för att inte bryta ihop ibland, att hålla känslorna inne gör det ofta bara svårare. Dessutom så har jag så himla otroligt lätt för att bli avensjuk. Jag vill ha all uppmärksamhet jämnt, och det står jag för. För så är läget. Jag är ledsen, alla mina vänner, för alla gånger jag beter mig dåligt, för att jag inte alltid håller det jag lovat och för alla gånger jag fått er att känna er bortbytta. Jag vill och gör allt jag kan för att vara en bra vän, det är allt jag kan säga.

Jag vet inte vad jag vill ha ut av det här inlägget, men inom mig bubblar alldeles för mycket känslor just nu.

Kommentarer
Postat av: Kusin Emma

Du ska inte behöva be om ursäkt till dina vänner! Dom gillar dig för den du är och gör dom inte de så är det inget att ha, kom ihåg det!

2010-11-21 @ 10:05:54
Postat av: karin

Du är världens bästa vän och jag skulle inte vilja att du var på något annars sätt! Kom ihåg att du duger mer än mest och du är bäst som du är! <3

2010-11-22 @ 11:08:24
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0