I wanna celebrate and live my life.



Det har blivit vinter på riktigt här hemma. Jag är ägare av två nya par skor. Kommer bilder sen! Dessutom ska jag julpynta och städa mitt rum imorgon, MYS. Har inte så mycket att berätta, sista riktiga lektionerna för veckan imorgon fram till klockan två. Då blir det förberedelser inför Tannbergsmässan. Sen torsdag är det mässa, och fredag är vi komplediga. Så då drar jag en sväng till Umeå med syster. Lördag ska jag va barnvakt åt Miaskrutt och söndag blir det adventsmys med mamma och pappa! Nu vet ni vad som händer framöver. Puss.

Kommentarer
Postat av: Clara

galet, jag satt just och sjöng på låten som du har som rubrik! craazy!

aja,saknar dig.......

<3

2010-11-24 @ 16:54:55
URL: http://claramarkeby.blogg.se/
Postat av: karin

saknar dig galet mycket!

2010-11-24 @ 16:59:11
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0