All these things I hate revolve around me.


Ärligt talat så va det nog inte så smart att skotta snö, all träningsvärk som jag fått kom och visade sig..ajaj. Hur som helst så blev det inte mycket plugg alls gjort. Eller jo, lite iaf. Har kommit rätt långt på min bookreport om Pojken Som Kallades Det. Och sen så har jag gjort bort lite näthandel också. Kvar har jag nu "bara" att läsa på glosorna och provet i natur på fredag. Sen ska jag också göra Grammar Platform och svara på några frågor i engelska. Tråkigt, men det måste göras.

Imorgon blir det banken eftersom det inte blev av idag. Sen ska jag väl plugga och sånt.

Har nyss tryckt i mig snickerkaka så jag fick ont i magen, men god vart han! Kvällen kommer typ bestå av mer skrivning på min book report, sen ska jag dricka te och äta massa clementiner och typ se tv. Bl a PH!!!! Jävla tv6play, gick inte ens att se hela avsnittet igår. MUPPAR.

Förresten så hade jag världens skummaste dröm i natt... Drömde att jag tog mammas bil och körde på några vägar i nån skog, sen kom jag på att jag inte kunde köra med den om polisen skulle komma, så då körde jag hem och tog min cross istället. (när fan fick jag en cross?) Ja, sen körde jag runt i skogen med den som en galning, körde typ hur fort som helst. Sen kom Lindas morbror (jag har aldrig träffat Lindas morbror, men i drömmen var han då det iaf) och skällde på mig för att crossen levde om och att jag körde för fort förbi hans hus där mitt skogen. Så då skämdes jag och sen for jag hem. Helt plötsligt började det snöa, och så blev det is på sjön, så jag körde över och for hem till någon på andra sidan? Sen skulle jag köra hem och då körde jag över sjön igen, fast då hade isen smält så jag körde rätt ner i vattnet. Ja, sen simma jag till nån båt som såg ut som en husvagn fast det var en båt då. Och då gick motorn sönder så båten började sjunka. Och där sprang jag runt och letade påsar att ha min kamera i så den inte skulle bli blöt och gå sönder. Och det var flera stycken på den där båten och alla var hur lugna som helst. Dom sa typ att det inte var någon brådska ut än, fastän halva båten var under vattnet? Sen vaknade jag iaf, och som tur var låg min kamera där den alltid brukar ligga.. Haha.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0