Heading for a destination I still don't know.


Lägger upp en bild från arkivet eftersom jag inte har nåt annat på datorn på skolan.

Svar till Carro: Det är något jag lovar! ;) Bl.a. därför jag typ inte bloggat så mycket heller, sjukt tråkigt utan bilder ju....

Sitter på skolan med Maria. Vi väntar på lektion och har allmänt tråkigt. Ikväll ska jag och Anna äta tacos på Lilla Bagis, och sen bara mysa eftersom jag ska sova hos henne :)

Igår var det styrkegympa, och sen fika med Linda på schemat, förutom skolan då. Blev jävla brakfika med snickerskakor och bullar, men ibland så få man! Hihi.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fast jag kanske inte ska säga så mycket, går lite segt för mig med ;P

2010-10-12 @ 14:09:28
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0