I'm not ready to make nice.

Skoldagen var precis som vanligt, men igårkväll var en riktigt mysig kväll! Såg film och idol, och åt fruktsallad med brudarna, men Emma saknades, då hade det varit komplett! Tog iaf en hel del bilder, och jag kan inte annat säga än att jag älskar min kamera!

Idag bär det av på hockey, a-pojkarna spelar match. Så jag ska väl göra mig klar nu, sen efteråt blir det simhallen med Anna, Karin och Clara. Blir varmvattenbad och bastu. Goooode skönt! :)








Dock hittade jag ingen normal enskild bild på Karin, för hon gjorde ba fula grimarser hela tiden, så jag tänkte att jag skulle va snäll och hålla dom bilderna för mig själv...hihi

Kommentarer
Postat av: karin

2010-10-16 @ 17:18:39
URL: http://ks
Postat av: karin

hihi, de va väl snällt av dig!

hjärta

2010-10-16 @ 17:19:32
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0